Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacje

Telefon dyżurny 17 863 53 89

Telefon dyżurny 17 863 53 89

  • Kontakt

    ul. Jagiellońska 26

    Dział Pomocy Środowiskowej i Świadczeń,
    Dział Finansowo Księgowy,
    Dział Informatyki i Koordynacji Systemów Komputerowych,
    Dział Organizacyjno - Administracyjny

    17 853-39-27, 17 853-57-53, 17 853-51-33

    ul.Jagiellońska 6

    Dział Świadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Wychowawczych,
    Dział Dodatków Mieszkaniowych,
    Dział Realizacji Świadczeń i Należności
    17 862-93-31, 17 852-95-45, 17 852-63-15,
    17 852-98-94, fax 17 852-58-56

    ul.Jagiellońska 4

    Dział Obsługi Klienta i Spraw Administracyjno-Biurowych

    17 862-93-31, 17 862-93-31, 17 852-63-15,
    17 852-98-94, fax 17 852-58-56

    ul. Skubisza 4

    Dział Pomocy Instytucjonalnej, Pomocy Dziecku i Rodzinie
    Ośrodek Poradnictwa Specjalistycznego i Interwencji Kryzysowej

    17 863-02-53, 17 863-69-33

    ul. Poniatowskiego 14

    Dział Usług Opiekuńczych

    17 863-01-55, 17 861-24-37

    Czytaj więcej

Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo – rusza kampania informacyjno-edukacyjna dla klientów ZUS

Coraz więcej osób pobiera świadczenia na konto bankowe. Jednak część klientów w dalszym ciągu decyduje, aby wypłaty z ZUS otrzymywać w gotówce. Jak wskazują badania przeprowadzone przez ZUS wśród tych osób, taka decyzja wynika w dużej mierze z braku wiedzy o tym jak korzystać z rachunku bankowego, a szczególnie z bankowości elektronicznej. Dzięki kampanii „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo” chcemy upowszechnić wśród seniorów wiedzę na temat  korzyści, jakie daje konto w banku i jak bezpiecznie z niego korzystać.

Chcemy aby nasi klienci swobodnie i bez lęku korzystali z rachunków bankowych. Dysponowali swoimi pieniędzmi, nie narażając się na kradzież, oszustwa czy inne niebezpieczeństwa. Pobierali na konto swoje świadczenia, płacili  rachunki oraz robili  zakupy on-line. Wychodząc do sklepu czy apteki używali karty płatniczej. Bo rachunek bankowy jest bezpieczny i wygodny, a otrzymywanie świadczeń z ZUS na konto w banku pozwala na bezpieczny dostęp do nich, co jest szczególnie ważne w czasie pandemii.

Korzystaj z rachunku bankowego, otrzymuj świadczenia na konto i bądź bezpieczny!

W trakcie kampanii „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo” chcemy pokazać  naszym klientom, że korzystanie z konta bankowego i bankowości elektronicznej jest łatwe. Nasi klienci dowiedzą się:

  • jakie korzyści daje posiadanie konta w banku,
  • jak założyć konto bankowe,
  • jak zmienić sposób wypłaty świadczeń w ZUS,
  • o czym muszą pamiętać, gdy korzystają z konta bankowego przez internet.

Informacje te zapewnią seniorom bezpieczeństwo w świecie, w którym trudno obejść się bez internetu. Umiejętność korzystania z internetu, bankowości elektronicznej i usług online ułatwia załatwianie codziennych spraw. Przez internet można załatwić sprawy w urzędach, robić zakupy, płacić rachunki czy kontaktować się z najbliższymi.

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej kampanii „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo”.

Banery/Logo